Polityka zwrotów i reklamacji

  1. Zwrot towaru i odstąpienie od umowy bez uzasadnienia przyczyn można dokonać do 14
    dni od odebrania zamówienia.
  2. Pieniądze zwracane są gdy produkt wysłany przez klienta jest w idealnym stanie, bez
    uszkodzeń w ciągu 30 dni od odebrania paczki przez sprzedawcę. W przypadku wysłania uszkodzonego produktu lub nie nadającego się do dalszego zwrotu, firma może nie wypłacić pieniędzy i odesłać paczkę na koszt klienta.
  3. Reklamacje można składać gdy produkt okazał się wadliwy bądź uszkodzony fabrycznie,
    wtedy klient odsyła do nas produkt i wymieniamy na nowy, termin jest uzależniony od
    producenta który wymieni nam produkt. Wszystko będzie uzgodnione z klientem na
    bieżąco.
  4. Zwrot i Reklamacje:
    Czas: 14 dni
  5. Przed zwrotem i reklamacją prosimy o kontakt drogą mailową: info@woops.pl
    Bez kontaktu z firmą, firma może nie przyjąć zwrotu bądź reklamacji.