Polityka zwrotów i reklamacji
- Zwrot towaru i odstąpienie od umowy bez uzasadnienia przyczyn można dokonać do 14
dni od odebrania zamówienia. - Pieniądze zwracane są gdy produkt wysłany przez klienta jest w idealnym stanie, bez
uszkodzeń w ciągu 30 dni od odebrania paczki przez sprzedawcę. W przypadku wysłania uszkodzonego produktu lub nie nadającego się do dalszego zwrotu, firma może nie wypłacić pieniędzy i odesłać paczkę na koszt klienta. - Reklamacje można składać gdy produkt okazał się wadliwy bądź uszkodzony fabrycznie,
wtedy klient odsyła do nas produkt i wymieniamy na nowy, termin jest uzależniony od
producenta który wymieni nam produkt. Wszystko będzie uzgodnione z klientem na
bieżąco. - Zwrot i Reklamacje:
Czas: 14 dni - Przed zwrotem i reklamacją prosimy o kontakt drogą mailową: info@woops.pl
Bez kontaktu z firmą, firma może nie przyjąć zwrotu bądź reklamacji.